poniedziałek, 19 sierpnia 2013

ona tańczy do wiatru




Od jakiegoś czasu, moje młodsze dziecię wykazuje ponadprzeciętne zdolności taneczne. Oczywiście w moich oczach. W oczach matki jej dziecko jest zawsze ponadprzeciętne i tak pozostanie do końca. Moja Księżniczka swoje taneczne korzenie odkryła niedawno, kiedy to w skocznym rytmie do piosenki „Moja koza beczała” zakwalifikowała się do finału młodych form tanecznych. Od tamtego czasu, tańczy do wszystkiego, ku mojej rozpaczy, bo nie ominęła mnie fascynacja „Ona tańczy dla mnie”….

Ale wśród typowych dziecięcych przebojów zdarzają się też takie, które są też moimi ulubionymi tanecznymi kawałkami. Joe Cooker -  You can live your hat on, Kenny Loggins - Foot loos, Surviver - Eye of the tiger,  The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling.

        Na tych zdjęciach też tańczyła, chociaż żadnej muzyki nie słyszała. Zapytałam ją do jakiej muzyki tańczysz Julia?

- No przecież do wiatru mamo, nie słyszysz jak ładnie wieje?
















Photos by Stand Up Fashion

little red dress - Monsoon

5 komentarzy:

  1. Urocza :) Moze bedzie tancerka w przyszlosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci mają w sobie coś niesamowitego, mam nadzieję, że Twoja ponadprzeciętna córka (piękna na dodatek!) nie utraci tego i długo jeszcze będzie słyszeć dźwięk wiatru porywający do tańca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna dziewczynka i jaka bystra! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mała modelka! Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...