sobota, 2 marca 2013

z wizytą u... czteroosobowej rodzinki



Dzisiaj z przyjemnością chciałam Wam przedstawić pierwszy z cyklu post „z wizytą u…”Jakiś czas temu zakiełkował mi w głowie pomysł, do którego zabierałam się od kilku miesięcy. A że do realizacji mojego pomysłu potrzeba zaangażowania, chęci i czasu nie tylko mojego, ale też osób, które będą chciały się z Wami podzielić tym jak mieszkają – zadanie staje się dość karkołomne. W tym jednak wypadku, wszystko przebiegło jak po maśle, bo i trafiłam do domu jak spod igły. Wymarzony domek dla dwojga z dwójką dzieci. Rozmiar w sam raz, przemyślany i bardzo funkcjonalny. Dzisiaj przedstawię Wam wizytówkę domu - salon z kuchnią i małą jadalnią, a wszystko przedzielone pięknym dwustronnym kominkiem.

7 lat temu kupili piękną działkę na obrzeżach dużego miasta. Projekt domu powstał w kilka miesięcy od postaw. Wiedzieli czego chcą i jak ma wyglądać dom. Na bieżąco wprowadzali zmiany, elastycznie dopasowywali się do komentarzy sprzedawców i wykonawców: „tego się nie da”, „na indywidualne zamówienie”, „niedostępne w Polsce” i ciągłego przesuwania terminów. Ten kto budował dom od podstaw na pewno wie o co chodzi. Przed budową domu wszystko wydaje się proste. Po budowie jesteś bogatszy o doświadczenie. Masz wreszcie własny dach nad głową, bez sąsiadów, ale w kieszeni kilkaset tysięcy mniej(albo i więcej). Zazwyczaj zapytany o wrażenia po zakończeniu budowy odpowiadasz: Nigdy więcej!!!! Historia tego domu nie jest długa. Przyznam się Wam, że byłam świadkiem jak rosną jego ściany, powstaje dach nad głową czwórki bliskich mi osób i w jakimś stopniu, mnie również, ten śliczny domek jest bliski. Pewnie dlatego, że mamy bardzo podobne gusty, a zamiłowanie właścicielki Ani do porządku powoduje, że dom zawsze wygląda pięknie. Po odwiedzinach w tym domu zawsze wracam do swojego mieszkania z silną motywacją dorównania mojemu porządkowemu guru.






    Tak więc 5 lat temu, nasza tytułowa rodzinka wprowadziła się do swojego gniazdka. Salon i kuchnia zostały zaaranżowane jako pierwsze w kolejności. Mimo że minęło już 5 lat, to śmiało mogę powiedzieć, że Ania tak to sobie wymyśliła, że nie ma tu czego poprawiać. Jest wygodnie, funkcjonalnie i pięknie. Kuchnia z wyspą, przy której można usiąść na szybkie śniadanie lub kawę, świetnie spełnia swoje zadanie. Blat z czarnego graniu z małymi złotymi drobinami, wygląda pięknie zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem kiedy punktowe światło roziskrza czarny granit. Białe fronty z laminatem na wysoki połysk dodają kuchni lekkości i nowoczesności. Meble na kuchennej wyspie i ramka wokół białych frontów wraz z drzwiami do spiżarni zostały fornirowane palisandrem. Dzięki temu kuchnia nie jest tak sterylnie nowoczesna. Można nawet powiedzieć, że jest przytulna. Zaraz obok kuchni, w jasnej wnęce Ania postawiła stół. Z tego miejsca widać zarówno to co się dzieje w kuchni, jak i w salonie. Goście mają dodatkowe dwa bonusy, piękny widok na kawałek ogrodu i kominek. Ściana kominkowa umownie dzieli całą przestrzeń parteru, a domownicy mogą korzystać z uroków kominka zarówno siedząc w salonie jak i z kuchni i jadalni – to rozwiązanie jest naprawdę godne uwagi i warte zainwestowanych (niestety niemałych) pieniędzy.

Szary kolor ścian w salonie wygląda elegancko i łączy się w gustowną całość z pudrowym różem i kremem. Meble robione na zamówienie z frontami z czarnego lustrzanego szkła wyglądają nowocześnie, ale nie ciężko, dzięki powieszeniu ich ścianie. Ania zrezygnowała z firan w salonie -popieram ją w tej decyzji. Widok na ogród i roztaczające się łąki jest tak piękny, że zbrodnią byłoby go zasłaniać.

Zapraszam Was do nowoczesnej oazy spokoju czteroosobowej rodzinki. Miłego zwiedzania kochani:):):). A nie mam wątpliwości, że zwiedzanie będzie intersujące i inspirujące, bo nie może być inaczej myszkując po domu osoby, która profesjonalnie zajmuje się projektowaniem wnętrz w Design4YOU.

Napiszcie proszę, czy cykl ”z wizytą u…” przypadł Wam do gustu. Jestem ciekawa Waszych opinii.

PS. Przypominam Wam o konkursie organizowanym wraz z E-lady, gdzie do wygrania są trzy bony o wartości 100 zł każdy. Post z konkursem TUTAJ. Zapraszam serdecznie.

Do zobaczenia:):):).

























W sztucznym świetle... 





Photos by Stand Up Fashion
cześć zdjęć robiona obiektywem typu rybie oko, stąd to zakrzywienie przestrzeni:)

meble kuchenne - Studio Pasja Katowice
sofa, menle w salonie, stół - TC Meble Dobrodzień
farby- silveno


35 komentarzy:

  1. łaaaaaaaał jakie piekne mieszkanie, brak slow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie nowocześnie :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne mieszkanie, ciekawi mnie jak wygląda sypialnia i łazienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to mieszkanie nie jest przytulne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba nie miało takie być, zresztą o nowoczesności można powiedzieć wiele, ale raczej przytulność do niej nie pasuje.

      Usuń
  5. Cudowny domek:)Ale niestety podstawą tego,aby było tak pięknie są dużeeee pieniądze..

    OdpowiedzUsuń
  6. Domek nieco snobistyczny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne to wnętrze!! Kominek jest cudowny i ta obudowa wokół telewizora genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. co to za kolor ścian?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na ten cykl wpisów, czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ja też mam nadzieję na kolejne.

      Usuń
  10. Może Pani się zlituje i udzieli odpowiedzi na pytanie: co jest na kominku i ścianie z tv - kolor, materiał i producent. Dodatkowo jaki jest kolor farby na ścianach (producent i nr)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zlituję się, a jakże, proszę tylko wziąć pod uwagę, że to nie moje mieszkanie, i ja taką odpowiedź muszę uzyskać od właścicielki. Farba to Silveno kolor 0131, natomiast na ściance za tv jest stiuk wenecki barwiony na czarno, Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. witam... prosze mi powiedziec ewentualnie dowiedziec sie:) jesli będzie taka mozliwosc jak polaczony jest panel(i jakej on jest firmy) z plytka.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są panele, tylko parkiet Merbau, kupiony w składzie drewna, połączony z gresem korkiem. Pozdrawiam

      Usuń
  12. dziękuje za odp dotycząca farby i oprawy tv i kominka :)


    A do kolejnego pytania poniżej znam odpowiedź, gdyż takze mam połączony gres z drewnem za pomoca korka :) Z pewnością nie jest to panel!

    OdpowiedzUsuń
  13. zasugerowałam sie wpisem na waszewnetrza.leroymerlin "panele drewno Merbau".....oki dziekuje za odp

    OdpowiedzUsuń
  14. może Pani wrzucić zdjęcie sypialni, lazienek, holl i reszty domu koleżanki???

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie została kupiona lampa nad stołem, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mógłbym zamieszkać w samej kuchni :) Jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak się nazywa projekt domu???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam. A ja mam pytanie odnośnie rolet...Gdzie zostały zakupione? Czy to droga sprawa?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszukuje właśnie dekoracji na okna do nowoczesnej kuchni. Pomyślałam o roletach rzymskich. Ładnie to wygląda, tylko że u mnie nie wchodzą w gre przeźrocza, typu firanka - wścibscy sąsiedzi...Co radzicie? Macie jakies sprawdzone sklepy z roletami rzymskimi albo konkretne nazwy materiałów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosze o podanie jakiej firmy jest ten stiuk wenecki i dokładny kolor w jakim ma być barwiony...

    OdpowiedzUsuń
  21. Prossze napisac z czego i jak zrobiona jest zabudowa na ktorej wisi tv. Czy uchwyt na tv jest przykrecony do sciany i zabudowany czy przykrecony bezposrednio do tej dolozonej scianki??

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko jak pięknie zazdroszczę!
    I czekam aż będę miała swój taki domek, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się nie podoba, bez charakteru i pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie, widać że wszystko zostało przemyślane:) Ja mam pytanie odnośnie narożnika skórzanego w salonie. :) Czy może Pani zapytać koleżankę z jakiej jest firmy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokazana tu kuchnia, jadalnia i salon jest genialny... Reszta domku też...
    Pozdrawiam Właścicielki bloga i domku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. witam, ta kuchnia jest przepiękna bardzo proszę Panią o zapytanie kolezanki jaką szerokość ma wyspa i jaką dlugość. i jaka dlugość maja te szafki na ścianie? bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mógłbym prosić o informację odnośnie koloru na ścianach w kuchni/jadalni ? Z góry dziękuję , Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...