poniedziałek, 27 stycznia 2014

once a week - beauty - ombre manicure


     Dzisiaj szybki i łatwy do wykonania manicure ombre. Ta wersja jest chyba najprostsza do wykonania. Połączenie czarnej emalii i dowolnego perłowego lakieru daje bardzo fajny efekt imprezowy. Co prawda nie przepadam za lakierami z wykończeniem perłowym, ale do tego efektu ombre nadają się świetnie.

Oto zestaw niezbędnych nam akcesoriów:

  1. Baza pod lakier lub Top Coat. Ja wykorzystałam odżywkę do paznokci Sally Hansen - ale był to wybór: z braku laku…. Nie należy do moich ulubionych i powiem szczerze, mam wrażenie, że skraca żywotność lakieru.
  2. Czarny lakier (może być matowy – będzie jeszcze ciekawszy efekt), mój to Oriflame  - Very Me, Nigt Fever (jestem z niego bardzo zadowolona).
  3. Kolorowy lakier z wykończeniem perłowym lub metalicznym. Moje to H&M, Golden Treasure i Lady Lack.
  4. Małe naczynko do wylania odrobiny lakieru.
  5. Mała gąbeczka – ja wycięłam z gąbki do mycia naczyń.
  6. Wysuszacz do lakieru – opcjonalnie. Mój to Sally Hansen, Shea Butter, Rapid Finish – pachnie bardzo intensywnie, faktycznie przyspiesza wysuszanie, zawiera w składzie masło Shea i pozostawia tłusty film na dłoniach i paznokciach – dlatego niestety nie nadaje się do szybkiego wyjścia z domu zaraz po aplikacji, trzeba trochę odczekać i umyć ręce.




Wykonanie jest naprawdę banalnie proste:

  1. Nałożyć bazę pod lakier.
  2. Pomalować paznokcie na czarno.
  3. Wylać odrobinę lakieru do naczynia i nałożyć go na gąbeczkę.
  4. Odbić pierwszą warstwę na kartce papieru, tak żeby na paznokciu nie było go za dużo.
  5. Przykładać delikatnie gąbkę z lakierem na paznokieć, zaczynając od jego końca.
  6. Pomalować paznokcie lakierem bezbarwnym typu Top Coat.


Wuala!!!! Gotowe!!! Nadają się na imprezę?

Do zobaczenia


Ewa









Photos by Stand Up Fashion

11 komentarzy:

  1. Piękne!!!
    A jak się utrzymują lakiery H&M?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny manicure w wersji trochę mrocznej. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne!!!! bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne paznokcie, świetny efekt!
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda to rewelacyjnie,koniecznie muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...