wtorek, 25 lutego 2014

barwa - barwy harmonii, recenzja serii oliwkowej



 Polska marka Barwa, która jest obecna w życiu Polaków już od ponad 60 lat, w mojej łazience zagościła po raz pierwszy. Nie wiem dlaczego odkryłam tę markę dopiero niedawno. Jakoś dziwnie nasze drogi się rozchodziły, nie było nam razem po drodze, czego dzisiaj bardzo żałuję. Bo jak sami zobaczycie, najnowsza seria Barwy Harmonii,  w moim rankingu jest na top liście. Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii o marce i ulubieńcach. Napiszcie koniecznie, które kosmetyki Barwy polecacie, a ja tymczasem spieszę pokazać Wam wyniki mojego testowania, które zdradzę Wam już teraz, jest bardzo przyjemne:):):). 

Mydło oliwkowe Barwa, seria Barwy Harmonii

Waga  – 200g,

Cena ok 8 zł

Dla kogo -  dla każdego typu skóry

Kolor -   taki jak na zdjęciu, oliwkowy

Zapach -  typowo mydlany, z lekkimi nutami oliwki  i masła shea

Opakowanie – zapakowane estetycznie w stylu retro w papier.

Opis producenta - Mydło oliwkowe Barwy Harmonii Green Olive powstało w oparciu o recepturę, której tradycja sięga 1949 roku. Baza mydła została pozyskana z naturalnego oleju palmowego, co zapewnia niezwykłą delikatność w pielęgnacji skóry. Mydło zostało przebadane dermatologicznie. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Produkt nie był testowany na zwierzętach.

Skład -  Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Parfum, Palm Acid, Palm Kernel Acid, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Etidronic Acid, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Extract, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Silica, CI 11680, CI 77499

Moja opinia - Bardzo charakterystyczny mydlany zapach – kojarzy mi się trochę z szarym mydłem, ale jest wzbogacony o nuty kwiatowe i oliwkowe. Jednak dominujący jest zapach mydła. Ma kolor oliwkowy i kształt prostopadłościanu – i to jest jego jedyna wada.  Źle się go trzyma w ręku bo jest po prostu za duże do średniej wielkości damskich rąk. Drwal by się nie przestraszył, ale w moich dłoniach to mydło ma zaskakujące właściwości podążania własnymi ścieżkami.  No to tyle by było jeśli chodzi o wady, teraz już same zalety. Mydło ma tłustą zwartą konsystencję, ale idzie ona w parze z doskonałymi  właściwościami myjącymi. Skóra po umyciu jest  idealnie gładka, prawie można po niej rysować jak po szkle. Nie przesusza skóry, ale pozostawia ją przyjemnie nawilżoną.  Zdecydowanie go uwielbiam!!!!! Mój myjący faworyt w łazience. Pół punktu odejmuję za nieergonomiczny kształt.

Moja ocena: 4,5 /5



Olejek oliwkowy pod prysznic – Barwa, seria Barwy Harmonii

Pojemność  200 ml

Cena  ok 29 zł

Dla kogo -  dla osób z bardzo suchą i wrażliwą skórą

Kolor - taki jak na zdjęciu, złoty

Zapach -  kwiatowo - oliwkowy

Opakowanie  Przeźroczysta butelka plastykowa z aluminiową zakrętką.

Opis producenta – Olejek oliwkowy Barwy Harmonii GREEN OLIVE jest niczym płynne złoto, które po nałożeniu na wilgotną skórę zamienia się w lekką, kremową pianę. Połączenie osiągnięć współczesnej technologii z tradycyjnymi składnikami takimi jak: olejek z oliwek, naturalny olej ze słodkich migdałów i witamina E pozwoliło stworzyć unikalny produkt, który nie tylko dokładnie oczyszcza, ale przede wszystkim głęboko nawilża i pielęgnuje skórę. Efekt zregenerowanej, jędrnej i miękkiej skóry poczujesz natychmiast po zastosowaniu! 
Olejek oliwkowy Barwy Harmonii nie zawiera parabenów, konserwantów, silikonów, barwników i składników pochodzenia zwierzęcego.
Produkt zawiera delikatne składniki myjące, dlatego polecany jest dla osób z bardzo suchą i wrażliwą skórą.

Składniki aktywne olejek z oliwek, naturalny olej ze słodkich migdałów, witamina E

Skład  Olea Europaea Oil, Caprylic/Capric Trigliceryde, MIPA- Laureth Sulfate, Laureth 4, Cocomide DEA, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Olea Europaea Extract, Aqua, Tocopheryl  Acetate, Butylene Glycol, Geraniol, Butylphenyl Mathylpropional, Linalool, Citronellol, Xexyl Cinnamal, Limonene, Alpha Isomethyl Ionone

Moja opinia - Zapach obłędny!! To moje pierwsze skojarzenie z tym produktem, zaraz potem nasuwa mi się, niezbyt udane opakowanie jak na produkt myjący pod prysznic.  Pompka byłaby tu idealnym rozwiązaniem, ale zamiast niej producent zdecydował się na zwykły korek, z którym pod prysznicem jest zawsze problem albo nie wiadomo gdzie go odłożyć albo się nam właśnie gdzieś zawieruszył. 
Ja do produktów myjących na bazie olejków byłam zawsze sceptycznie nastawiona, ze względu na moją tłustą skórę.  Ale ten przekonał mnie do siebie w 100%.  Po kontakcie z wodą i naszą skórą staję się białawą delikatną pianą. Dobrze myje i nie pozostawia na skórze tłustego filmu – czego nie lubię. Za to skóra jest po nim dobrze nawilżona i pachnie jeszcze kilka godzin po umyciu – to duży plus! Podsumowując: gdybym miała go kupić ponownie zrobiłabym to bez wahania, ale niestety muszę go przelewać do innego  opakowania z pompką.

Moja ocena -   4 /5



Masło oliwkowe do ciała  - Barwa, seria Barwy Harmonii

Pojemność 180 ml

Cena  ok 33 zł

Dla kogo -  dla osób z bardzo suchą i wrażliwą skórą

Kolor - taki jak na zdjęciu, mleczno oliwkowy

Zapach -  kwiatowo oliwkowy

Opakowanie – Przeźroczysty plastykowy słoik z aluminiową zakrętką.

Opis producenta – Masło oliwkowe Barwy Harmonii GREEN OLIVE jest jak kremowy mus, który po nałożeniu na skórę momentalnie się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Połączenie osiągnięć współczesnej technologii z tradycyjnymi składnikami takimi jak: olejek z oliwek, naturalny olej ze słodkich migdałów, masło shea i witamina E, pozwoliło stworzyć unikalny produkt, który nie tylko głęboko nawilża, ale przede wszystkim zmiękcza i regeneruje naskórek chroniąc go przed czynnikami zewnętrznymi. Efekt zregenerowanej, jędrnej i miękkiej skóry poczujesz natychmiast po zastosowaniu! 
Masło oliwkowe Barwy Harmonii nie zawiera parabenów oraz  składników pochodzenia zwierzęcego. Produkt został stworzony w oparciu o najdelikatniejsze składniki, dlatego polecany jest dla osób z bardzo suchą i wrażliwą skórą. 

Składniki aktywne: olejek z oliwek, naturalny olej ze słodkich migdałów, masło shea, witamina E
Skład  Aqua, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Olil, Caprylic/Capric Triglycerin, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Ceteareth-20, PEG-100 Stearate, Tocopheryl Acetate, Sodium Polycrylate¸Allantoin¸Methylisothiazolinone, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Olea Europaea Extract, Perfum, Geraniol, Butylphenyl Methylpropianal, Linalool, Citronnelol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 19140, CI1598, CI 15985, CI 42090

Moja opinia Zapach ma taki sam genialny jak olejek z tym, że jeszcze bardziej skoncentrowany. Miód na moje komórki zapachowe w nosie, ale przede wszystkim na skórę. Masło jest naprawdę masłem – konsystencja i zwartość – wprost genialna, przy czym się bardzo dobrze rozsmarowuje i natychmiast wchłania. Jeszcze następnego dnia można wyczuć delikatny zapach na skórze… JJJ. Jedyną jego wadą jest cena – dość wysoka jak na taką pojemność.
Mimo to uważam, że to wspaniały produkt, następne moje opakowanie będzie różaneJ.

Moja ocena:  4,5 /5



Photos by Stand Up Fashion

5 komentarzy:

  1. Tej serii nie znam, natomiast mam mydło różane z Barwy i poza zapachem - kit! Wysusza skórę straszliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe oliwkowe!


    pozdrawiam:*:*:
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem, ale ufam wszystkiemu, co oliwkowe :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to mydełko uwielbiam, jedyne w klasycznej formie, które uwielbiam i stosuję od roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oliwkowe masło lubię za efekt nawilżenia, zapach nie mój :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...