piątek, 21 marca 2014

jestem brzozą




Gdybym była drzewem byłabym brzozą. Wątła i wytrzymała jak lina okrętowa. Piękna dla jednych, dla drugich mało urodziwa.  Szeleści mi cicho do ucha, ale nie wiem czy to specjalnie dla mnie, czy śpiewa swoją zwykłą piosenkę dla świata.

Nie szkodzi, może śpiewać nie dla mnie, może zielenić się  dla słońca, byle by była. Jestem mała i zagubiona wobec  jej perfekcyjnego połączenia ze światem, wobec  szorstkiej łagodności.

Wynurzam się z tego trwania z brzozą ze łzą na policzku, dostałam więcej niż chciałam. Dostałam z powrotem siebie. 

Do zobaczenia 

Ewa







Photos by Stand Up Fashion

ramoneska - sienna deluca
spodnie - sh + DIY
sztyblety - gino rossi
beret - sh
torba - glitter

22 komentarze:

  1. Zdjecia - magia…
    Lubie taka kolorystyke, niby jesienna, ale mnie nastraja pozytywnie! W berecie Ci pieknie.
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam brzozy ... to chyba moje ulubione drzewa ...! Wyróżniają się na tle ciemnego lasu, a czy nie właśnie o to w życiu chodzi ? ;) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) świetne spodnie, ekstra w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie. Hmm, czasami mam wrażenie, ze i ja taką brzozą jestem... :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie napisane "Wątła i wytrzymała jak lina okrętowa" :)

    zestaw też równie interesujacy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia i rewelacyjne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne spodnie! aaa takie tylko w sh!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, trochę czasu mnie kosztowały żeby je przerobić, ale lubię je bardzo!

      Usuń
  8. Spodnie wyglądają super, są mega oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super berecik! bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana stylizacja. Lubię taki styl i żakardowe spodnie. Mają tylko tę wadę, że niektóre materiały i wzory dodają nogom optycznej objętości;) Brawo za liryczny i taki głęboko osobisty tekst. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne...cudowna stylizacja i świetny tekst! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...