poniedziałek, 29 września 2014

DIY: animals jars - czyli zrób sobie dekoracje


Wspominałam Wam, że mój salon i kuchnia przeszły  lifting? Już niedługo pokażę Wam metamorfozę w całości. Dzisiaj uszczknę jedynie rąbka przemiany, a przy okazji pokażę jak niewielkim nakładem czasu i pieniędzy zrobić proste dekoracje do kuchni.

Słoiki ze zwierzątkami chodziły już za mną od dwóch lat, ale dopiero gdy został mi prawie litr czarnej farby po remoncie w pokoju Wiktora doczekały się swojego miejsca w kuchni. Taka dekoracja ma dodatkową zaletę – jest fajnym i designerskim gadżetem do przechowywania wszelkiej maści różności.

Oto lista rzeczy, które będzie Wam potrzebna do zrobienia takich słoików:

  1. Figurki zwierzaków – ja poszperałam w pudełkach Julii i znalazłam kilka figurek po przejściach: konia z amputowaną nogą i rodzinkę słoni niezbyt pięknej urody.
  2. Słoiki z nakrętkami.
  3. Farba dowolnego koloru z zastosowaniem do różnych powierzchni. Najlepiej do plastiku.
  4. Klej typu kropelka.
A teraz instrukcja wykonania:
  1. Dokładnie myjemy, odtłuszczamy i suszymy słoiki, nakrętki i zwierzaki.
  2. Malujemy osobno nakrętki i osobno zwierzątka. Ponieważ mnie zostało bardzo dużo farby, to ułatwiłam sobie zadanie i zanurzałam całe zwierzaki w farbie.
  3. Czas schnięcia zależy od farby i producenta, ale najlepiej poczekać z klejeniem do następnego dnia.

I wuala!!!! Słoki jak malowane za przysłowiowy grosz.

Jak się Wam podobają?

Do zobaczenia

Ewa











16 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł i efektownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :) Myślę że w naszych przepastnych szufladach znajdzie się nie jeden gadżet na taką adaptację :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł.Teraz zwierzaki prezentują się zjawiskowo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow full profeska! Pięknie

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, przepieknie to wygląda! <3

    Pozdrawiam!
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Ekstra - na pewno wykorzystam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne! uwielbiam takie pomysły:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niezwykle kreatywne i piękne.Efekt zachwycający!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł! Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w domu również czarnego konia, który zdobi okno :P
    Zapraszam:
    arfashionstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Koniecznie muszę wypróbować:) super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł :)
    Zapraszam (nowy post) i zachęcam do pozostawienia komentarza: http://fad-fashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny pomysł! Taki słoiczek może posłużyć nam nawet jako prezent dla bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...