niedziela, 2 sierpnia 2015

chwile takie jak ta




Wróciłam znowu w objęcia starych dobrych przyjaciół. Ach ukochane Bieszczady – w żadnym innym miejscu na ziemi serce nie wpada w taką palpitację na widok kilku pagórków obrośniętych trawą! Góry przywitały mnie i całą rodzinkę z honorami. Siarczysty deszcz walił w dach samochodu jak w werble, żeby zaraz pokazać swoją baśniową stronę. Deszcz ustał , podniosła się mgła równocześnie z zachodem słońca. Nie jestem w stanie opisać Wam tego widoku i  zapachu. Muzyka dla mych nozdrzy i koncert dla oczu. W taki dzień mogą się zdarzyć tylko same dobre rzeczy. Śniadanie z widokiem na Carycę (dla niewtajemniczonych : Połoninę Caryńską), podwieczorek na trawie, kąpiel w Sanie, bujanie w hamaku, nowi czworonożni przyjaciele, pojemna torba na wszelkiej maści bardzo potrzebne rzeczy Księżniczki i moje bardzo potrzebne książki, gazety i notesiki. Plecenie wianków, buszowanie po łące, świetliki na dobranoc i czarna jak smoła noc z niebem rozgwieżdżonym niczym w planetarium.

Piszę do Was schowana w soczystej  bieszczadzkiej trawie, światło jest tak piękne, że aż dech zapiera i zupełnie nie wiem czy, mam tę chwilę błogosławić, czy martwić się że to tylko chwila.  Że moja mała dziewczynka za chwilę już nie będzie chciała siedzieć ze mną na kocu i pleść wianki. Że nie namówię jej już na sen w objęciach babiego lata.

Pierwszy raz nie mogłam się opanować z dodawaniem zdjęć do posta. Wybaczcie mi to magia Bieszczad i moja nowa miłość – torba Morini. W założeniu jest torbą rodzicielską bo ma niezliczoną ilość przegródek, ale już wiem ,że będzie pełnić rolę bagażu podręcznego w weekendy, a Mójcion już ją zaklepał na wypady na piłkę. Jeszcze zapach skóry dobrze nie wywietrzał, a już się o nią kłócimy!

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają!

Do zobaczenia

Ewa





















 



Ja:

sukienka - gap
torba - morini
okulary - optopro
sandały - mały butik w Rzymie

Julia:
sukienka  - h&m

12 komentarzy:

  1. to się nazywa życie all inclusive ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze że dodałaś tyle zdjęć, bo są obłędne, wręcz magiczne. Cudownie uchwyciliście chwile. Najpierw je obejrzałam, a dopiero potem przeczytałam tekst. I jak tak sobie je oglądałam, to pomyślałam: Chciałabym taki wypoczynek w tak pięknych okolicznościach przyrody:-). Masz uroczą Córcię. A Twoja maxi dress idealnie wpisuje się w krajobraz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia wypad na pewno udany;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich chwilach warot byloby zatrzymac czas ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na Wasze zdjęcia - są przepiękne. Jak z jakiegoś czasopisma!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piknik i fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Pięknie spędzony czas :)
    Obserwujemy ? Ja tak , liczę na uczciwy rewanż :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bajkowo i rodzinnie :) wygląda cudnie :) zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh jak radośnie i słonecznie!
    Miło jest popatrzeć na takie promienne zdjęcia! Szczególnie teraz gdy wiatr i deszcz hula za oknem

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia i taki rodzinny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z zaciekawieniem przeczytałam twój wpis :) Muszę częściej odwiedzać ten blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...