czwartek, 23 lutego 2012

mam talent


Jaki ja mam talent?

Zadaję sobie często to pytanie i do dzisiaj nie potrafię na nie jednoznacznie odpowiedzieć. Na pewno mam jeden, ale o tym na końcu.

Problem z talentem jest taki, że nie można samemu określić jego jakości i rozmiaru.

Ty go możesz w sobie dostrzec, ktoś musi go zauważyć. Potem należy ciężko pracować nad jego rozwijaniem, a na koniec ogromna liczba osób powinna uznać, że twój talent jest cool. „Najlepiej na Facebooku”JJJ. Wtedy może zaistniejesz nie tylko dla rodziny i przyjaciół. Ciężka, długa i wyboista droga.

Idealnie by było, odkryć swój talent na początku swojej drogi, albo chociaż w połowie. Ale ja uważam, że i tak jesteś szczęściarzem jak go w ogóle znajdziesz. Bo on cię wzbogaci, spowoduje, że będzie Ci się chciało bardziej, niż Ci się nie chce.

Oczywiście są różne talenty, niektóre nie wymagają obserwatorów, wielbicieli czy wyznawców. Wystarczy, że są zauważone przez samego utalentowanego i przynajmniej jeszcze jedną osobę. Mój talent właśnie taki jest. Cichy, bez koloru i rozgłosu.

Ja słucham. Potrafię to robić perfekcyjnieJ.

Wal do mnie jak w dym, jak chcesz pomilczeć, albo się wygadać, albo wypłakać. Bo ja chłonę po cichu świat i oddaję go ubrany w coś ładnego (od niedawna publicznieJ).

Życzę Wam okrycia swoich talentów jak najszybciej. A może podzielicie się ze mną swoimi już odkrytymi? Czekam z niecierpliwością...

Ewa











top - Promod
spódnica - H&M
naszyjnik - H&M
torebka - sh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...