wtorek, 28 lutego 2012

spotkanie śląskich blogerek w silesia city center

Kiedy miałam 20 lat trudno mi było sobie wyobrazić siebie w wieku 35.
Niestety prawda jest taka, że mogłabym być mamą, niektórych bardzo już poczytnych blogerekJJJ. W tym temacie mam rozdwojenie jaźni. Cieszę się jak dziecko, że zaczęłam coś nowego (blogowanie) i zarazem nie mogę sobie wybaczyć, że to dopiero teraz. No, ale 15 lat temu Internet w Polsce i blogowanie rodziło się dopiero w głowach wizjonerów. A dzisiejsze gwiazdy blogosfery  nosiły słodkie warkoczyki przewiązane różowymi wstążkami.
Czy ja już jestem blogerką, czy jeszcze nie? Kiedy się nią staję?
Jest jakiś moment, kiedy można  powiedzieć z całą stanowczością, że tak, jestem bolgerką. Może od chwili pierwszego opublikowanego postu, czy wtedy  gdy nie  martwisz się o to jakie zdjęcia będą okraszać twoje wynurzenia? Czy dopiero wtedy, gdy już nie interesuje Cię jaki będzie odbiór po drugiej stronie monitora? Ale wtedy trzeba by było przestać być bolgerką. Przecież tak naprawdę żadna z nas nie pisze tylko dla siebie!?JJJ


Takie miałam dylematy, jak dowiedziałam się o spotkaniu śląskich blogerek. Wtedy miałam opublikowane 4 posty, a serce biło mi szybciej po każdym otrzymanym komentarzu. Ale poszłam, choć sama nie jestem przekonana co do tego czy jestem już  blogerką, czy jeszcze nie?J. Powiem Wam, że poznawanie nowych osób wiąże się u mnie zawsze z uczuciami poddenerwowania, obawy, podniecenia i nadziei.  Pomnóżcie to razy 23 i macie miękkość w nogachJJJ. Jest taka prawidłowość w moim życiu, że przeważnie jak mam duże obawy przed jakimś spotkaniem, to okazuje się, że było lepiej niż się spodziewałam. I tak też było tym razem.
Agata głównie  dzięki Tobie. Tutaj możecie znaleźć blog dziewczyny, z którą przegadałam większą część spotkania.  Dziękuję  o pięknaJ.
Było nas 24 i liczę dziewczyny na kolejne spotkania. Pozdrawiam serdecznie wszystkie razem i każdą z osobna. Mam nadzieję, że kolejne nasze spotkania pozwolą mi odkrywać Was na nowo.
Do następnego… JJJ















No i dzięki Agacie możecie zobaczyć co miałam na sobie tego dniaJ




Photos by Agata Kwiecień

marynarka  - Zara
bluzka - H&M
spodnie - Promod
pasek - sh
botki - Quazi
torebka - Tkmaxx

A tutaj znajdziecie blogi uczestniczek spotkania:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...