wtorek, 17 lipca 2012

the pink panther


Pogoda u nas jest co najmniej tak zmienna jak ja gdy mam zły dzień. Rano pochmurno, potem leje, wychodzi na chwilę słońce i znów pada i tak w kółko cały dzień. Teraz już wiem, że trudno ze mną wytrzymać. Ja z tą pogodą nie mogę… Ale Mójcion jeszcze ze mną daje radę. 

   Kupiłam te buty bardzo dawno temu i dopiero dzisiaj mają swoją premierę. Kolor mają cudowny, metaliczny, ale ich kształt powoduje, że bardzo trudno je dopasować do stroju.  Mam nadzieję, że oswoiłam je trochę w tej stylizacji. Pierwsze koty za płoty…teraz już będzie trochę łatwiej.
Do zobaczeniaJJJ


























Photos by Stand Up Fashion

gorset - c&a
pasek - kawałek skóry
spodnie - mexx
płaszcz - moto
kopertówka - sh+DIY
buty - topshop
bransoletka różowa - h&m
kolczyki, bransoletka - glitter
zegarek - certina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...