wtorek, 7 sierpnia 2012

pocztówka z wakacji


    Prawie 16 godzin jazdy samochodem, trzy kraje po drodze i mogę Wam wysłać pierwszą pocztówkę z wakacji.

Przewidywałam, że przez kolejne 10 dni nie będzie mnie w wirtualnym świecie. Miałam mieć wakacje od wszystkiego z wyjątkiem dzieci i MójcionaJJJ. Ale skoro to czytacie to ewidentny dowód, że znalazłam pośród księżycowego krajobrazu miejsce łączności ze światem.

Moje Pierwsze wrażenie po przybyciu na wyspę Pag  - Ja cię kręcę !!! Co za piękna pustka…
A potem trudna nauka spania w 30 st. Celsjusza. Wybawieniem okazał się taras, bo w sypialni bez klimatyzacji się nie daL. Taras to najpiękniejsze miejsce gdzie spałam do tej pory.  Morska bryza i zapach rozgrzanej słońcem lawendy otula mnie gdy zasypiam i gdy się budzę. A widok z tarasu po obudzeniu przez dzieciaki o 7 rano rekompensuje nawet tę pobudkęJJJ.

Jestem zachwycona żółwim tempem życia na wyspie. Do popołudniowej sjesty jeszcze się nie wdrożyłam… ale kto wie? Tym bardziej, że cała reszta wyspy już to dawno zrobiła – zderzyłam się z tą rozkoszną beztroską  „całując klamkę” z drugiej strony restauracji gdzieś w okolicach godziny 15. Cóż za raj!!! Ludzie sobie pracują do 13:00, a ponownie zaczynają kiedy przyjdzie im ochota… gdzieś tak w okolicach 18:00 albo wcaleJJJ. Dodatkowo tu nie mają w menu ciemnego pieczywa!!!!! Przytyję od tych dmuchanych buł!!!!

Z radością przyzwyczajam się do coraz ciemniejszego koloru mojej skóry,  opalania i kąpieli w morzu toplessJJJ. Kolor wody oszałamia, a przejrzystość i temperatura są idealne JJJ.

To na tyle z wrażeń z pierwszych dni  ze Starej Novaliji . Kolejne w następnych pocztówkach.
Muszę Wam tylko wyjaśnić, że Pag’owe stylizacje będą bardzo wakacyjne i niewyszukane. W końcu to wakacje!!!
Tę sukienkę w etniczne wzory spakowałam jako pierwszą, idealnie nadaje się na upały. Ma już swoje lata i nawet nie pamiętam  gdzie ją kupiłam.

Do zobaczenia mam nadzieję niedługoJJJ.














Photos by Stand Up Fashion

sukienka - no name
naszyjnik - cubus
bransoletka - h&m
zegarek - michael kors


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...