niedziela, 19 sierpnia 2012

sicilian woman


Wczoraj zostałam zachęcona pod małym naciskiem do obejrzenia po raz kolejny Ojca Chrzestnego. Pierwsze dwa razy nie dotrwałam do połowy. Po raz trzeci starałam się zrozumieć uwielbienie dla filmu przez Mójciona. Nie wyszłoLLL.

Ale ten ostatni raz rozjaśnił mi trochę w głowie. Chyba zaczynam rozumieć w czym rzecz. Zaczęłam wiązać fakty ze sobą i doszłam do wniosku, że ten film opowiada o trzech rzeczach, których pragną mężczyźni.

Uznanie. Komplementy. Seks. 

Ja do tego dodałabym jeszcze rodzinę. Ale do ostatniego nie przyzna się każdy mężczyzna. Za to do trzech pierwszych, i owszem.
Zagadka rozwiązana. W tym filmie jest wszystko. Szowinistyczni z natury faceci uwielbiają delektować się światem, gdzie prawdziwi mężczyźni są bezwzględni, honorowi, a kodeks postępowania jest twardszy od zimnej stali w dłoni. A kobiety? Są potulne, naiwne i czasami porywcze. Najlepiej w łóżku. Najbardziej Włoszki.

Rozjaśniło mi się w głowie po pierwszej scenie filmu (notabene chyba najlepszej). Jest jeszcze kilka interesujących scen, które z przyjemnością obejrzę jeszcze raz. Tak jak scena z Peterem Clemenzą pośród ogromnych traw, ze Statuą Wolności w tle. „Zostaw pistolet, weź cannoli” – mówi ze stoickim spokojem Clemenza po zastrzeleniu kolegi. A cannoli jak by ktoś nie wiedział to rurki z kremem…

Tak więc, wiem już czym ten film się je i dlaczego mężczyźni klęczą przed telewizorem oglądając scenę chrztu.

Podsumowując ja mogłabym się podpisać cytatem Virgilla Solozzo: „Nie cierpię przemocy Tom, jestem biznesmenem. Krew to duży wypadek...”

Ta stylizacja bardzo pasuje mi do tematu mafii sycylijskiej. Top jest przerobiony ze starej koronkowej spódnicy. Spodnie kupiłam w second handzie i spędziłam nad nimi kilka nocnych godzin żeby je przerobić. Spodobał mi się materiał. To bawełna z domieszką jedwabiu i pięknie się układają. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Do zobaczenia kochani.
















Photos by Stand Up Fashion

top - DIY
spodnie - sh+DIY
szpilki - stradivarius
torebka - sh
pasek - promod
zegarek  - michael kors
bransoletki - ooh! Andy i cubus
okulary - allegro
kolczyki - h&m


1 komentarz:

  1. miłość do rodziny jest widoczna w tym filmie, bronienie jej za wszelką cenne i wierność kobiet ponadprzeciętna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...