czwartek, 23 sierpnia 2012

total turquoise


Wakacje powoli zbliżają się ku końcowi, a w mojej głowie wspomnienia turkusu wody w Chorwacji, zapach lawendy w nozdrzach. Z tej wszechogarniającej beztroski zapomniałam już co to budzik i obudziłam się dzisiaj o 10:30!!! Jeszcze trzy dni prawdziwych wakacji, a potem trzeba będzie się powoli przyzwyczajać do porannego chaosu, kawy w termosie i kanapek w torebce.

Ale póki co myślami wracam na plażę. Przez różowe okulary widzę, jak na idealnej plaży leżą (tudzież przechadzają się niespiesznie) piękne kobiety o idealnych kształtach. Sporty wodne uprawiają idealnie zbudowani mężczyźni opaleni promieniami słońca, ale z pewnością nie od bezczynnego leżenia na plaży… tylko od czyszczenia w pełnym słońcu śnieżnobiałych łodzi, śmiganiu na skuterach lub nartach wodnych bez koszulki…

No dobra zapędziłam się trochę. A ponieważ moje chorwackie wakacje były typowo plażowe, to zapraszam plażowo do obejrzenia kilku zdjęć.

Spódnicę założyłam celowo. Tak jak moda na total print, tu mamy total turkusJJJ.

Do zobaczenia niedługo.






















i na koniec sjesta w małym chaosie:):):)
Buziaki:):):)

photos by Stand Up Fashion

spódnica - top shop/allegro
kostium kąpielowy - calzedonia/old
okulary -  new yorker


2 komentarze:

  1. Definitely imagine that which you said. Your favourite justification seemed to be on the
    internet the easiest factor to understand of. I say to you, I certainly get irked
    while other folks consider concerns that they plainly
    don't realize about. You managed to hit the nail upon the top and also outlined out the whole thing without having side effect , other people can take a signal. Will probably be again to get more. Thank you

    Here is my website :: http://mataeltiempo.ma.funpic.de/wordpress/?p=120

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...