środa, 26 września 2012

mała metamorfoza pokoju rycerza


I oto jest. Pierwsza metamorfoza wnętrza z materiałów, które otrzymałam od IKEA.

Z niecałych 2 metrów bieżących materiału o szerokości 1,5m podzielonych na 4 kawałki o różnej wielkości udało mi się stworzyć nowe fronty drzwi do dwóch szafek, czterech szuflad oraz uszyć poszewkę na poduszkę i dekoracyjną osłonkę łóżka.

Powiem Wam, że to było bardzo trudne wyzwanie pod względem tekstylnym, ale co mnie zaskoczyło, również wymagające rodzicielskoJ!.
Po pierwsze dlatego, że nie miałam wyboru materiału i tworzyłam z tego co otrzymałam. A po drugie mój Rycerz po zobaczeniu pierwszego frontu wrzucił tryb „to jest babskie” i tak już mu zostało… na szczęście tylko do pewnego czasu.

Zachowałam spokój…(w miarę możliwościJ) i zaczęłam Rycerza przekonywać do stylu skate’owskiego i „hippi-graffiti”(to taka moja własna nazwa). Bardzo obrazowo stworzyłam u Rycerza wizję Boba Marleya jeżdżącego na deskorolce z wielkimi słuchawkami na uszachJJJ. W efekcie końcowym Rycerz stwierdził, że mu się podoba!!!JJJ. Odetchnęłam z ulgą. Dwie zarwane noce nie poszły na marne.

Jutro kolejne wnętrze, już zapraszam i do zobaczeniaJ.

P.S. Przypominam WAM o Tekstylnym SWAP Party w dniu 29.09.2012r. (sobota) w IKEA w Katowicach. Impreza odbędzie się na dolnym poziomie przy schodach w godzinach od 15.00 do 20.00. Więcej szczegółów na temat Tekstylnego  SWAP Party w IKEA pod linkiem tutaj. Pamiętajcie, że trzeba koniecznie potwierdzić chęć aktywnego (wystawienie się ze swoimi materiałami) uczestnictwa mailowo na adres:ikea6.f306@ikea.com najpóźniej do jutra, bo ilość miejsc jest ograniczona!!!




Pokój przed "metamorfozą"





Pokój po "metamorfozie"
















Photos by Stand Up Fashion




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...