wtorek, 4 września 2012

trendy jesień - zima w SCC


Pisałam Wam, że w sobotę 1.09.2012r. będę delektowała się zakupowym szaleństwem. Silesia City Center zaprosiła mnie do udziału w spotkaniu Silesia Bloguje – trendy jesień/zima. Bardzo, bardzo chciałam zrobić zakupy tak jak to zaplanowałam. Lista 1, lista 2, a potem weryfikacja itd. Listy nr 1 nie zrobiłam, tym bardziej listy numer 2L. Tak to już ze mną jest. Etap planowania wszystkiego w głowie wychodzi mi genialnie, ale im dalej w las tym… ale do meritum kobieto.

Mając w perspektywie wydanie 1000zł jednego dnia, chciałam żeby to były dobrze wydane pieniądze. Lista w głowie na szczęście wryła mi się mocno i tak uzbrojona dnia poprzedzającego zakupowe szaleństwo udałam się do sklepów, celem zmniejszenia poziomu stresu dnia następnego.

Płaszcz w pepitkę jest podstawą mojej stylizacji. Upatrzyłam sobie go już 2 tygodnie wcześniej i wiedziałam już z czym go będę jadła. Pozostało mi tylko co wieczór modlić się żeby „nakład” w sklepie się nie wyczerpał do dnia zakupów. Był!!! W moim rozmiarze!!!

Dalej było już prościej. Koszula ze stójką dodaje stylizacji trochę klasyki. Czapka - kondom i to coś na głowie, co trudno nazwać (kapelutek?J). Ma dodawać trochę pikanterii i ożywiać całą stylizację. Torebka - prosta, biała, ale ma to coś co zwraca uwagę. Czarne kozaki na szpilce i jedyny akcent kolorystyczny w postaci spodni. I oto cała jaJJJ.

Co tu dużo ukrywać, spędziłam ten dzień baaaardzo przyjemnie i w miłym towarzystwie. Panowie organizujący spotkanie służyli rozmową, ramieniem, parasolem, obiektywem i komplementem. Czułam się jak dopieszczona księżniczka na ziarnku grochu, której donoszą coraz to nowe piernaty na każde skinienie. O mamo proszę o powtórkę!!!

Ps. Jestem ruda!!!!

Do zobaczenia i miłego oglądania JJJ.









A tu na zdjęciach z Mileną z Bless the Mess:)



Fot. Guarcom

płaszcz, rękawy - solar
koszula, spodnie - zara
kozaki - apia
rękawiczki - witchen
torebka - simple
okulary - reserved
czapka - DIY



1 komentarz:

  1. Oryginalnie i odważnie-nakrycie głowy, bardzo elegancko, kobieco, z dbałością o dodatki stosowne dla jesieni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...