wtorek, 11 grudnia 2012

mleczna pielęgnacja skóry



Dzisiaj przedstawię wam niedocenianą gwiazdę, którą każda z Was ma w swojej lodówce. Zwykłe pełnotłuste mleko (a właściwie zawarty w nim kwas mlekowy), ma właściwości oczyszczające, łagodzące podrażnienia, rozjaśniające i przyspieszające naturalne złuszczanie naskórka. Dzięki czemu przyspiesza nieco naturalne procesy odnowy komórkowej. Oczywiście na ten genialny pomysł nie wpadłam teraz. Zapewne już nasze praprababcie tak sobie radziły z niedoskonałościami cery, bo wierzcie mi przy niezbyt nasilonych problemach z zaskórniakami i niedoskonałościami cery mleko radzi sobie znakomicie. Przy czym kuracja powinna trwać co najmniej miesiąc.

    Więcej o kuracji mlecznej możecie dowiedzieć się więcej z wątku na wizażu tutaj:


Jak to wygląda u mnie:

Przemywam twarz rano i wieczorem płatkami nasączonymi w pełnotłustym mleku (3,2% - marka nie mam znaczenia, powinno być to mleko krowie). Twarz powinna być wstępnie oczyszczona (ja oczyszczam ją płynem micelarnym). Zostawiam mleko na twarzy do wyschnięcia (około 5-10 minut) i nakładam swój standardowy krem na noc lub na dzień. 







I to wszystko. Banalnie proste, genialnie skuteczne. Koniecznie wypróbujcie. Wg mnie stosowanie tej kuracji codziennie daje lepsze właściwości złuszczające niż stosowanie peelingów enzymatycznych (nawet tych z górnej półki).

Po kuracji zauważyłam:
1.  Zmniejszenie liczby zaskórników
2.  Skóra lekko się rozjaśniła.
3.  Zniwelowanie zaczerwienień.
4.  Zdecydowanie lepsze zmatowienie skóry w ciągu dnia.




Photos by Stand Up Fashion

Gościnnie w stylizacji wystąpiła przecudnej urody bransoletka ze sklepu Co ja narobiłam, którą możecie podziwiać tutaj

I jeszcze przedświąteczna niespodzianka, którą po raz kolejny ufundował dla Was sklep 
e –lady. Do wygrania jest bon o wartości 100 zł na dowolne zakupy  w ich sklepie internetowym.







Idealny pomysł na prezent, tym bardziej że sklep ma naprawdę bogatą ofertę. Każda kobieta i każdy mężczyzna znajdzie tu coś dla siebie lub bliskich. Sklep przetestowałam najpierw na własnej skórze i powiem Wam, że obsługa jest świetna, kontakt z klientem na 5, no i wysyłka ekspresowa. Czego chcieć więcej? Do dzieła kochani!!!
Zasady jak zwykle są bardzo proste:
               
1. Polubić E-Lady na Facebooku


2. Dodać "Stand Up Fashion” do obserwowanych (jeśli nie macie konta Google polubcie bloga na Facebooku)



3. Jeśli dodatkowo udostępnisz informację na swojej tablicy na Facebooku, zwiększysz swoje szanse dwukrotnie w losowaniu.
4. Zostawić w komentarzu imię, pierwszą literę nazwiska i adres mailowy, oraz informację czy udostępniłyście konkurs na FB.
5. Zwycięzca zostanie wybrany drogą losowania.
6. Konkurs trwa  7 dni, do 18 grudnia 2012, do godz. 23.59. Wyniki najpóźniej 20 grudnia. Powodzenia!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...