niedziela, 23 grudnia 2012

roboty ręczne

   Uwielbiam robić dekoracje świąteczne. Moje dzieciaki (jak każde dzieci) też to lubią. Co prawda ta choinka poniżej należy do kategorii "dla średnio-zaawansowanych dorosłych" to i tak wprosili się i dzielnie przyklejali paciorki do tektury. 




   Miałam w planach zrobienie kilku, w tym jednej z materiału, ale czasowo mnie to przerosło. Zwłaszcza z dwoma małymi pomocnikami i "wędrującymi" po całym domu paciorkami... 

   Poniżej choinkowego DIY znajdziecie również prezenty, które leżą już pod choinką.
   Wychodzę z założenia, że piękne opakowanie zawsze podnosi wartość prezentu. Jak dostaję takie małe dzieło sztuki, to wiem, że obdarowująca osoba musiała się trochę bardziej wysilić. Nie wrzuciła prezentu do torebki z Mikołajem, tylko poświęciła swój czas żeby było mi przez chwilę dane poczuć się naprawdę wyjątkowo. Nawet jak w środku znajdę  tylko czekoladki, to będą bardzo luksusowe czekoladki...

   Mam nadzieję, że opakowania moich prezentyów zainspirują kogoś z Was, no i że się spodobają.

A wracając do choinki - jak ją wykonać? 

Własnoręcznie zrobiona choinka krok po kroku:


Materiały, które będą Ci potrzebne: gruby karton, tapeta lub gruby papier, nożyczki, klej typu vicol lub na gorąco, paciorki lub pomponiki.
  1. Wytnij z bardzo grubej tektury dwie identyczne choinki, dowolnych rozmiarów (nie zaokrąglaj gałęzi, bo będzie dużo trudniej ją potem okleić).



2. Przygotuj papier, ale raczej gruby. Ja użyłam tapety
   winylowej.
3. Odrysuj choinki (w sumie cztery). W dwóch dokładając zapas na
   założenie.





5. Przyklej papier do tektury zaczynając od choinki z zapasem, z
   drugiej strony przyklej choinkę bez zapasu. Z drugą choinką 
   zrób tak samo.



6. Wybierz koraliki (ja kupiłam łańcuch choinkowy i go pocięłam)
   lub pomponiki.





7. Zrób nacięcia w choinkach. W jednej do połowy od dołu, w 
   drugiej do połowy od góry. Włóż jedną choinkę w drugą.
8. Przyklej paciorki do choinki klejem na gorąco, lub typu vicol.
9. Gwiazdę na czubku też zrobiłam z paciorków, posklejałam je
   klejem na gorąco.


 I tak oto wygląda w całości. Stoi u Księżniczki w pokoju i
 wygląda pięknie:).

 Opakowania prezentów Księżniczkowych:








Prezenty Rycerzowe:)



Opakowania prezentów Mójcionowych:)


I zajawka dla wielbicieli natury:)



Dla przyjaciół Zygzaka:)




I w końcu coś dla konserwatystów...



Dla przyjaciół:)




Photos by Stan Up Fashion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...