poniedziałek, 11 czerwca 2012

III Spotkanie Śląskich Blogerek i Blogera


W ubiegłą sobotę odbyło się trzecie spotkanie Silesian Bloggers, moje drugie. I jak zwykle zostawiło mnie z niedosytem. Może kiedyś uda mi się porozmawiać z Każdą z Was i z Tobą Adrianie. Dowiedzieć się czegoś więcej o Was i spędzić więcej czasu na takich przyjemnościach jak kawa, dobre towarzystwo i wspólne tematy.
Tym razem znowu przybyłyśmy tłumnie (choć mniej o dwie), co spowodowało że przemiły barman z  Archibaru zamiast miłego popołudniowego "nicnierobienia" miał ręce pełne filiżanek z kawą i innych doroślejszych trunkówJ.
Nie ma co tu dużo pisać, trzeba wszystkie piękne kobiety i przystojniaków pooglądać .
A to w co ja byłam ubrana tego dnia możecie zobaczyć dzięki Milenie z Bless The Mess. A to, że się w ogóle spotkałyśmy zawdzięczamy naszej Basieńce i LaSłonince.
Blogujące dziewczyny ze Śląska i okolic zachęcam do przyłączenia się do naszej grupy na Facebooku Śląskie Blogerki tutaj.

Zostawiam już Was z przeogromnym zestawem zdjęć. Jak zwykle nie mogłam się pohamować i obfotografowałam chyba wszystko i wszystkichJJJ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...