piątek, 15 czerwca 2012

DIY - neonowe buty


Dzisiaj mam dla Was małe neonowe DIY, czyli zrób sobie sam neonowe buty. Nosiłam się z tym zamiarem dobry rok, aż w końcu zebrałam się do kupy i są. Nie ma w tym żadnej filozofii, tylko trochę czasu i te oto przydatne przedmioty:
  1.  Stare, skórzane buty, którym chcecie dać nowe, lepsze życie. Lepiej zmieniać kolor z jasnego na ciemniejszy, w drugą stronę nie próbowałam…
  2.  Farba do skóry tak zwana „wilbra”. Ja swoją kupiłam na Allegro, wybór kolorów naprawdę duży.
  3. Taśma klejąca.
  4.   Rękawiczki.
  5.   Mała gąbeczka.
  6.  Dwie ręce.
  7.  Godzinę czasu.
    Buty powinny być ze skóry naturalnej (tak mówi instrukcja na farbie), ale wiem, że można też próbować z ekologiczną (choć za efekt nie ręczę, nie próbowałam).
    Mamy już buty i całą resztę, więc zaczynamy…

    Najwięcej czasu zajmuje oklejenie butów taśmą w miejscach gdzie nie chcemy tego ślicznego neonuJ. Nie da się tego obejść, bo farby żadną miarą już nie usuniecie z podeszw i innych elementów  (podejrzewam, że chyba łączy się z DNA butaJJJ). Pierwszą i ewentualne kolejne warstwy nanosiłam małą gąbeczką metodą stempelkową (dociskałam gąbeczkę nasączoną farbą do skóry). 
    W moim przypadku wystarczyły dwie warstwy. Po każdej trzeba odczekać aż skóra dokładnie wyschnie, najlepiej kilka godzin. W trakcie użytkowania wszystko było ok. Farba nie schodzi, nie ma zacieków i nie farbuje.
    I oto poniżej efekt końcowy. Mnie się podoba, a Wam? Mam już pomysł na nową torebkę i jeszcze jedną parę butów w kolorze pomarańczy i czerni.

 Do zobaczenia JJJ.





A tak wyglądały buty w poprzednim wcieleniu.












Photos by Stand Up Fashion

buty - no name
farba - furnitute clinic, kolor 6RN 9


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...