sobota, 9 czerwca 2012

małe przyjemności


Dzisiaj wstałam z łóżka z uczuciem pewności, że moje ciało samo do ładu ze sobą nie dojdzie. Postanowiłam pomóc mu trochę ładując akumulatory przemyśleniami duszy i wspaniałym uczuciem oczekiwania na małe przyjemności dnia. Czyli wszystko to co sprawia, że otwieram szerzej oczy, nastawiam ucha i łagodnieję.

Zapraszam Was do pierwszego posta z cyklu Małe Przyjemności. Pierwszy raz przeczytałam taki post u Venili tutaj (którą polecam Wam gorąco, jeśli jeszcze na Nią nie trafiliście). Już kiedyś miałam zapisane gdzieś tam w szufladzie wszystko to co mnie cieszy i stawia na nogi. Wygrzebałam tę kartkę z czeluści pamiętnikowej i okazało się, że z tej długiej listy teraźniejsza ja zostawiłabym jedną, no może dwie pozycje. Tak więc czynię aktualizację i czekam na Wasze Małe Przyjemności bardzo ich ciekawa.

1) Zapowiedź przyjemności - dźwięk mielenia młynka, przyjemność - zapach świeżo zaparzonej kawy. Oczekiwanie na pierwszy łyk kawy jest czasami bardziej ekscytujące niż samo jej picie.

2) Dźwięk tuptających po podłodze bosych stóp mojej Księżniczki, która właśnie wstała i gramoli się do naszego łóżka.

3) Dźwięk spustu migawki, który sama naciskam.

4) Koleżanki z pracy Malwina i Iza, które od poniedziałku do piątku, i od września do czerwca sprawiają, że wychodzę z „pokoju zwierzeń” z uśmiechem na twarzy.

5) Planowanie wycieczki np. do Budapesztu (jeszcze tylko 3 tygodnie JJJ).

6) Środowe, a czasami czwartkowe, dyskusje panelowe w pracy, których głównymi inicjatorami są koledzy. „Głupie” tematy są dzielnie podchwytywane przez wszystkich. To znak, że jesteśmy wykończeni pracą i ratujemy się gadaniem o tym o czym dzieci nie powinny…

7) 20.30 każdego dnia… Dzieci w łóżkach, skończyły swój dzień, ja zaczynamJJJ

8) Palec zanurzony w nutelliJJJ

9) Uczucie zmęczenia ciała po wysiłku fizycznym i lekka głowa.

10) Babskie ploty o niczym i o wszystkim. Dzisiaj w gronie 20 pięknych kobiet i jednego mężczyzny. Pozdrawiam Was gorąco Śląskie blogerki/erzy. 

Zróbmy wspólną listę… jestem ogromnie ciekawa, co Was cieszy. Chętnie się zainspiruję Waszymi pomysłami i dodam coś do własnej listy „Małych przyjemności”JJJ



















Photos by Stand Up Fashion

kombinezon - promod
szpilki - new look
torebka - sh
bransoletki - pandora/glitter
okulary - oscar de la renta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...