niedziela, 24 czerwca 2012

na odwyku


Sześć dni odstawienia Internetu (w tym trzy dni odstawienia z wyboru). Skutek - 398 nieprzeczytanych wiadomości na mail’u oraz 98 powiadomień do odznaczenia na Fejsie. Po raz kolejny okazało się, że wirtual beze mnie nadal istnieje. A tym razem tak chciałam, żeby choć trochę się potknął i zatrzymał.
A tu wszystko po staremu. Wirtual ma się dobrze, a nawet lepiej niż dobrze. A ja za chwilę wyzionę ducha wrazuziaki z końcem roku szkolnego. Wiem, że niektórym trudno w to uwierzyć i większość słysząc o nauczycielskim kieracie zazwyczaj komentuje – „Ty to masz dobrze, bo jesteś nauczycielem. Masz wolne wakacje, ferie, przerwy świąteczne i kwiatki od podopiecznych 14 października itp. itd.”


Tak, z mojego „malutkiego” narzekania niezbicie wynika, że chwyciłam doła połączonego z mega migreną…
Trzymajcie za mnie kciuki. Jeszcze tylko tydzień, kwiatki od szczęśliwych podopiecznych i mały egzamin w lipcu. A potem głęboki oddech i beztroski spokój.
A pewnie po dwóch tygodniach będę znowu tęsknić za 150 decybelami słodkich głosików. Jak ja kocham swoją pracę!!!
Jeszcze zakończenie, ale tym razem już nie będę narzekała, wręcz przeciwnie!!! Serdeczne podziękowania dla Ooh!Andy za przepiękną bransoletkę, w której zakochałam się już na Fashion Week w Łodzi. Teraz ozdabia mój nadgarstek nader często, bo bliska memu sercu i nadgarstkowi stała się od pierwszego wejrzenia. Wężowa sukienka i sandały, kupione już dawno temu, czekały na lepszą pogodę i na mój lepszy nastrój.

BuziakiJJJ.




























Photos by Stand Up Fashion

sukienka, sandały - tkmaxx
torebka, pasek - sh
bransoletka - Ooh!Andy
wężowa bransoletka - Glitter
zegarek - michael kors
okulary - oscar de la renta

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...