czwartek, 19 kwietnia 2012

na głowie kwietny ma wianek...


   „Na głowie kwietny ma wianek, a w ręku…” piękny kanisterJJJ

   O!!! jaki ładny kanister trzymasz… z zaśpiewem zauważył mój kolega z pracy. No cóż, mężczyźni widzą kanister, kobiety dziwią się mojemu wiankowi, a babcie biadolą: nie zimno ci było kochanieńka?

   Cała reszta: o rany…(nie wiem czy to dobrze, czy źleJJJ).

   Pewnie zdążyliście już zauważyć, że styl retro jest mi bliski (niestety chyba z racji mojego wiekuL).
  
   Sukienkę wyszperałam w second handzie. Jest tak stara jak ja, albo jeszcze starsza. Ale trzyma fason bardzo dobrze. Materiały z lat 50 i 60 były jak widać na załączonych obrazkach bardzo dobrej jakości. A ten batyst urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. I  już jej nie oddałam. Nawet nie przymierzając wybiegłam z nią ze sklepu, myśląc już w drodze do domu o wianku do niej.

   I tak naszyjnik Marni dla H&M zyskał nowe zastosowanie, wpisując się świetnie w kanon polskiej literatury i muzyki.„Na głowie kwietny ma wianek, a w ręku zielony badylek…” to najpierw był Mickiewicz i Dziady, a później dopiero Kazik z niezapomnianym Barankiem.

   Kuferek - torebka, który w oryginale był podręcznym bagażem z lat 60 służy mi w sypialni za pudełko na różne pierdylamenty.   
   
   Bransoletka jest wisiorkiem na łańcuszku mojej małej królewny. 

   Wianek jest pożyczonym naszyjnikiem (dziękuję Ci bardzo Asiu). 

   Tylko sukienka i buty spełniają przypisaną im rolę. Choć kto wie, co dla nich kiedyś zgotuje los…

Pozdrawiam cieplutko
Ewa






















Photos by Stand Up Fashion

sukienka - sh
koronkowa ramoneska - h&m kids
szpilki - stradivarius
bransoletka - h&m kids
wianek - marni for h&M
kuferek - sh
pierścionek h&m
zegarek  - michael kors
okulary - allegro



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...