poniedziałek, 9 kwietnia 2012

groszkowe zaklinanie wiosny


Pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych przywitał mnie śnieżycą na przemian z gradem. A ja bose stopy, w głowie wiosna, a z nieba pada śnieg. A dzisiaj? Czy Wy to widzicie? Ja widzę i uwierzyć nie mogę. Słońce na niebie stoi dumnie, na sercu lepiej się robi, a w głowach od razu jaśniej. Iloraz skoczył mi co najmniej o 5 punktów w górę, co potwierdziła córka ukochana, wołając do mnie: „jaka ty dzisiaj mądla jesteś” dobrze, że chociaż dzisiaj…

Mądrość tę jednodniową spożytkować trzeba i podzielić się z Wami, jak się słońce na niebie przyzywa. A imci proszę bardzo, instrukcja zacna, jakowoż skuteczna oto staje…

…cztery kółka zrób wokół kamienia co na ziemi nieskalanej złem stoi (to było najłatwiejsze), trzymając szmatę starą, machaj ją ino mocno, co by chmury gradowe od słońca odgonić (oszczędziłam Wam zdjęć szmaty). Bose stopy trza ino mieć (doneJ), głowę od zmartwień lekką (doneJ), członki obmyte z plugastwa wszego… (o co kaman?JJJ). Warunki koniecznie trza spełnić zanim szmatę w żyznej ziemi zakopiesz, a zali pamiętać by z dala od kamienia dół wykopać (done, też Wam oszczędziłamJ).

Możecie mi mówić zaklinaczka wiosnyJJJ.

Widocznie obmyłam skutecznie członki z „plugastwa wszego”, bo zadziałałoJJJ. JEST WIOSNA W SERCU, NA DUSZY I JASNYM OD SŁOŃCA ŚWIECIE.

Pozdrawiam wiosennie. Do zobaczenia…




















Photos by Stand Up Fashion

kurtka - mohito
spodnie - no name
bluzka, chustka na głowie - sh
buty - promod
torebka - sh
zegarek - michael kors



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...