niedziela, 13 maja 2012

dwie brzozy


Na dwóch brzozach tułów, dwie ręce i głowa stoją. Dwie brzozy teraz mieszkają w mojej szafie i ratują mnie często gdy nie wiem co mam z niej wyciągnąć. Pierwsze kroki stawiały w trampkach, ale skróciłam im naukę chodzenia do minimum i dzisiaj już w szpilkach śmigają. Pojętne są. Lubię je za to bardzo, szczególnie, że kosztowały mnie tylko 14,90 na dziale z młodymi brzózkami w Cubusie.

Dzisiaj mało tekstu. Wena moja wypłynęła razem ze łzami po przeczytaniu posta http://erq.tawerna.net/krzaki/kosmopolitanczykowianeczka
Darmowy trening mięśni brzucha gwarantowanyJJJ.

Miłej niedzieli i lektury. Do zobaczenia.








       













Photos by Stand Up Fashion

spodnie - cubus kids
koszulka, biżuteria - h&m
kamizelka - next sh
szpiki - stradivarius
torebka - romwe
okulary - allegro
zegarek - sister



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...