niedziela, 6 maja 2012

majówka na głowie


Podobno Księżniczka spała dzisiaj ze mną pół nocy. Nie zauważyłam… Zasnęłam tak szybko i intensywnie, że po obudzeniu nie wiedziałam, czy jestem chłopcem czy dziewczynką. Zrozumienie tego faktu zajęło mi trochę czasu. W podjęciu decyzji pomogła mi wizyta w toalecie i naoczne dowody.

Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale ja nigdy nie mam najmniejszych problemów z zaśnięciem. Mójcion akurat tego mi zazdrości i bardzo żałuje, że na olimpiadzie w Londynie nie ma konkurencji w szybkości zasypiania, bo złoto miałabym murowane… Śmieje się ze mnie, że zasypiam w momencie, kiedy moja głowa opada na poduszkę… złośliwiec.

Z letargu obudziła mnie pierwsza kawa. Od razu przypomniałam sobie, że mam dzieci. Po kolejnej dawce kofeiny, że dnia poprzedniego obiecałam im wycieczkę. Po godzinie było już na tyle dobrze, że byłam w stanie się ubrać i spakować.

Mójcion nie wierzył jednak, że tego dnia dwie kulki w mojej głowie spotkają się wybuchając eksplozją natchnienia w postaci domowego obiadu. Chyba częściej będę popadała w podobne stany, bo obiad poza domem bardzo mi odpowiadałJJJ.

Księżniczka wymyśliła sobie, że musi iść na plażową wycieczkę. Zabrała nawet kolegę i koleżankę w plażowych strojach, którzy dzielnie jej asystowali w makaronowych zmaganiach.
Dzień mimo porannej amnezji okazał się słoneczny i bardzo przyjemny. Szkoda tylko, że z miejskiej plaży wygoniła nas burza.

Pozdrawiam Was wiosennie, do zobaczenia JJJ.






               




 
















Photos by Stand Up Fashion

Ja
spodnie - big star
koszula - sh
buty - nn +DIY
torebka  - romwe
okulary - allegro
pierścionek - h&m

Julia
sukienka - nn
kapelusz - h&m

Wiktor
koszulka - h&m
spodenki - sh




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...