czwartek, 3 maja 2012

lenonki zatrzymają czas


Bardzo chciałabym móc powiedzieć, że podczas tego weekendu nic nie robię na tyle sposobów, że trudno mi się w tym szczęściu ogarnąć.

Fakty w moim przypadku są jednak inne. Niestety nie ogarniam zaległej roboty. Od dłuższego już czasu systematycznie gromadzonej na długi weekend. Poza tym nic nie robienie za bardzo mi nie wychodzi. Próbuję zmieścić w tych wolnych dniach zaległości z ostatniego miesiąca, w tym chore dzieci. Nie wychodzi mi za dobrze. Chyba zacznę przekonywać Mójciona, że niewyprasowane koszule są teraz trendy…

Im bardziej posunięta w latach, tym jest gorzej. Z nieuchronnym biegiem kolejnych wiosen czas jest dla mnie coraz cenniejszy. Ja każdą chwilę dzielę na cztery, co powoduje, że każdą zmarnowaną opłakuję jak wielką stratę. Prowadzi to do tego, że nie biorę nadgodzin, nie oglądam telewizji, nie spotykam się bo wypada, nie rozpamiętuję, nie dzielę wszystkiego na czworo, nie gadam jak za bardzo nie wiem co mam powiedzieć, nie walczę z wiatrakami i z tym na co nie mam wpływu…

Pewnie ktoś mnie kiedyś z tego wszystkiego rozliczy. No cóż, każdy ma takie „Waka, waka” na jakie sobie zasłużył.

Ale dzisiaj wyjątkowo moje motto - jakoś to będzie. Zakładam lenonki i może trochę cofnę czas…

Miłego długiego nic nierobieniaJJJ.


















 Photos by Stand Up Fashion

marynarka - promod
top - bershka
spodnie - cubus kids
buty - converse
koszula - reserved
bransoletka, naszyjnik - h&m
torebka - romwe
okulary - allegro
zegarek - michael kors
szalik - benetton




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...