piątek, 11 maja 2012

zbroja w kratę czy w paski


   Mój rycerz ma 7 lat i raczej płynie z nurtem tego pędzącego świata. Do nowinek technicznych nie muszę go przekonywać, jest raczej odwrotnie. To Rycerz mnie przekonuje, co jakiś czas wciskając mi w ręce pada i karząc jeździć 250 /h po mieście. Nie doganiam go już jakieś trzy lata. Niestety obawiam się, że to świadczy o moich niezbyt dobrych umiejętnościach drogowych w wirtualu niż o ponadprzeciętnych mojego syna. 

   Z ubieraniem ( patrz stylizowaniem) rycerza, jest już niestety gorzej. Ma już swoje zdanie na temat tego jak chce wyglądać i dyskutowanie z nim o tym, że coś do czegoś nie pasuje doprowadza mnie czasami do rozpaczy. Na szczęście z pomocą od czasu do czasu przychodzi księżniczka słodko oznajmiając: „Wiktol…, nie wieś, zie w tym źle wyglądaś?”. Dwa damskie głosy przeciw jednemu siedmioletniemu, zbija go trochę z pantałyku i ze zwieszoną głową podąża do pokoju po kolejny jego pomysł na wygląd. Następny jest już zazwyczaj lepszy. Jeszcze jakieś 30 lat i załapie o co w tym biega…:):):)

Do zobaczenia :):):)














Photos by Stand Up Fashion

kurtka  - george sh
koszula  - esprit
spodnie - next
bluzka - zara
buty - bata
czapka - h&m kids



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...