wtorek, 16 października 2012

14 cm bliżej nieba + wyniki konkursu z Glitter


Właśnie próbuję podnieść z podłogi mój dobry humor, posadzić na krześle i zaklinam na czym świat stoi aby wytrzymał do wiosny. Ale on nie daje rady… nic go nie przekona.
Dzisiaj bardzo się skupiam w sobie, żeby jakoś przeżyć do końca tygodnia. Z tegoż błahego powodu wolałabym się dzisiaj nie rozpisywać...
Jak amen w pacierzu z posta dzisiaj mogłabym wylać żal do całego świata, do siebie, do nieprzeczytanych książek, do nieobejrzanych filmów, do nienapisanych tekstów i do miliona innych bardzo ważnych i niezrobionych rzeczy… ale oszczędzę Wam moich smutków.
Mam nadzieję, że w lepszych humorach przeżywacie to co dzieje się za oknem… brak słońca zapędza mnie w ciemny i depresyjny kąt.
Zdjęcia moi kochani też jakby nie są takie jak być powinny. Ponieważ nie ma to jak wybrać się na sesję bez karty pamięci w aparacie. Dzisiaj w zastępstwie niezawodnego przyjaciela Nikona pracę wykonał telefon komórkowy i chwała mu za to. Po wejściu na górę w platformach 14 cm, z aparatem bez karty pamięci byłam jakby lekko zdenerwowana… przede wszystkim faktem braku mózgu w mojej głowie.










Photos by Stand Up Fasion

kurtka - mohito
sweter, koturny - h&m
spódnica - hermann lange
torebka  - h&m
czapka - DIY





Ale na koniec światełko w tunelu mojego dzisiejszego długiego dnia. Mam przyjemność ogłosić, że torebkę Glitter otrzymuje osoba, która jako 11 skomentowała post i spełniła wszystkie warunki:











sylwus1987@o2.pl
Sylwia R.



A bransoletkę otrzymuje 23 osoba komentująca:
Joanna L.

Paczki wyślę niezwłocznie po otrzymaniu od Was adresów do wysyłki.

I tym jakże miłym akcentem kończę życząc Wam miłego wieczoruJ

I do zobaczenia…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz...

Choose your language

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...